Returret & reklamation


Hvis du har fortrudt et køb via nap.dk, eller varen ikke lever op til dine forventninger,
yder vi naturligvis 14 dages fuld returret, gældende fra den dag du modtager dine varer.
Vi gør opmærksom på, at skaffevarer som udgangspunkt ikke tages retur, med mindre
det skyldes fejl og mangler eller andet er aftalt forud for returnering med ekspeditionen.
Varen skal dog altid returneres i originalemballagen i en sådan stand, at den kan videre-
sælges efterfølgende.
Varen returneres for købers regning og risiko.
Mener vi, at betingelserne ikke er opfyldt for, at du kan udnytte fortrydelsesretten,
kontakter vi dig pr. e-mail med en begrundelse herfor.
For at lette håndteringen beder vi om at der udfyldes en returformular, der
sendes med varen.
Download returformularen i en pdf ved at klikke her.

Download returformularen til kontokunder i en pdf ved at klikke her.
 
Behandling af reklamation:
Eventuelle fejl eller mangler ved levering fra NAP – Nordic AutoParts, skal påberåbes
i rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen.
Det er din pligt at angive og på forlangende vise, hvordan fejlen eller mangler ytrer sig.
Hvis du opdager en fejl, skal du hurtigt rette henvendelse til NAP – Nordic AutoParts.
Du kan som udgangspunkt kun klage over fejl, der viser sig senest et år efter du har
fået varen leveret. Forvarer med begrænset holdbarhed, er din klagemulighed afgrænset
af den holdbarhedsperiode, NAP – Nordic AutoParts har stillet dig i udsigt.
Download reklamationsformularen i en pdf ved at klikke her.

Nordic AutoParts ApS   Marøgelhøj 13   DK-8520 Lystrup   Tlf: 86 17 27 99   info@nap.dk © Nordic AutoParts ApS - All rights reserved 2012